Pusheen Bloggie
FINAL PROJECT woi !!! :O
Monday, April 14, 2014 . 0 word(s) .
Assalamualaikum. Hello peeps... weheee. Gua nak cerita, semester dua bakal tamat. Itu maknanya final project gua memang botingkek-tingkek la cerita dia. -.- Lagi satu paling gua ketaq lutut, apabila tiba masanya untuk gua ambik result final nanti. Biasalah tu, adat student. Normal la kalau takut tengok markah sendiri. Haha. =___= Apapun, gua akan berusaha ! InshaAllah, mana tau rejeki boleh mendekankan diri kaa. hehe. Doakan gua yang terbaik. Haa, ni gua nak tunjuk first potrait besaq bapak gua buat. First time ni. Potrait benda paling gua lemah. Kalau draw manga gua pandai. Haha. But Alhamdulillah, lect cakap nice and good job. Keep it up yaya ! Cewahh, cewinya yaya. haha. Kbai. Assalamualaikum. ^.^
Ini pulak Character Design punya Final Projek. Gua dan kawan-kawan gua bakal buat siri Animasi CATVENGERS. Haha, K gurau jaa. xD


Thanks for reading




Older Post